Szállítási feltételek

 

A szállítási szolgáltatás, a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti. A rendelt terméket 18. életévét betöltött személy veheti át. Rendelése folyamatáról, várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.
Szállítást minden esetben 2-6 héten belül vállalunk. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3 héten belül tudunk szállítani, azonban meglehet, hogy csak az 5. héten tudjuk teljesíteni a rendelést.
A házhoz szállítás minden esetben kapuig, illetve lépcsőházig történik! 
A megrendeléseket 55.000 Ft fölött, Ingyenesen, kapuig; országosan házhoz szállítjuk!
 
Lakásba való beszállítás esetén merül fel plusz költség, mely a következő képen alakul:
 
Földszint / lakásba                8. 000 Ft
  1. emelet                        10. 000 Ft
  2. emelet                        12. 000 Ft
  3. emelet                        14. 000 Ft
  4. emelet                        16. 000 Ft
  5. emelet                        18. 000 Ft
  6. emelet                        20. 000 Ft
  7. emelet                        22. 000 Ft
  8. emelet                        24. 000 Ft
  9. emelet                        26. 000 Ft
  10. emelet                        28. 000 Ft
Kérem a rendelés során válassza ki, hogy Ön szeretne-e emeletre/lakásba való beszállítást!
 
 
Külön kérésre egyéni szállítást is vállalunk, melynek ára: 5.000.- 35.000.- Ft közé esik. Pontos egyeztetés személyesen vagy telefonon keresztül történik! Dátumban megadott időpont esetén, a terméket mindenképp egyeztetés útján tudjuk kiszállítani! Telekocsis tranzit útvonalakkal szállítunk, ezáltal a meghatározott dátumtól számított egy héten belüli szállítást tudjuk biztosítani.
 
Az egyéni kiszállítás plusz költséget von maga után, mely megyénként változó az ország területén belül.
 
 
Az Ingyenes szállítás feltételei:
Konyhamax Webáruházunk 3 esetben biztosít ingyenes kiszállítási lehetőséget!
Ez alapján a Logisztikai-osztály kétszer próbálkozik a címen! Ha a termék átvétel nem történik meg a két alkalom során, (pl.: ügyfél nem tartózkodik a megadott címen, pénzhiány, indokolatlanság; visszamondás aznapra) a harmadik és egyben utolsó kiszállítás előtt a teljes vételár beutalása kötelező! A fizetendő végösszeg banki úton történő jóváhagyásáig, a Harmadik és egyben utolsó szállítás semmilyen formában nem kezdődik meg!
 

 

 

Fizetési lehetőségek:
Webáruházunk háromféle fizetési opciót biztosít vásárlói számára:
  1. Kézpénzes fizetés – ebben az esetben, utánvétben, kézpénzben tudja kifizetni a megrendelés végösszegét a szállító kollegának.
  2. Bankkártyás fizetés – ebben az esetben az oldalon előre utalás történik bankkártya adatok megadásával, melynek sikerességéről a számlázási osztály értesíti rendelés leadása során. (A bankkártya biztonsági szabályairól az ÁSZF szabályzatunkban és a GDPR szabályzatunkban olvashat részletesebben.)
  3. Átutalás – ezt az opciót abban az esetben kérheti, ha kézpénzesen adta le megrendelését, de szeretne rajta módosítani. Így adategyeztetés során kérheti a kollegákat, hogy adják meg az átutaláshoz szükséges adatokat.
A vásárlást igazoló számlát, környezetvédelmi okokból a rendelés során megadott email címre, digitálisan küldjük! Minden esetben győződjön meg róla, hogy jó-e a megadott email cím! Illetve bizonyos emailek esetén (freemail; vipmail; hotmail) a számla/és a visszaigazoló email SPAM (levélszemét) mappába kerülhet! Amennyiben nem találja levélszemét mappában sem a várt levelet, kérem, keresse Ügyfélszolgálatunk, emailcím egyeztetés miatt!