ÁSZF

 

Bényei Bútor-Faipari és Kereskedelmi Kft. és a Domusz Mega Trade Kft.

Székhely: 4450 Tiszalök, Kossuth út 116.

Adószám: Bútor Faipari és Kereskedelmi Kft.: 32076101-2-15 // Domusz Mega Trade Kft.: 29298909-2-15

Cégjegyzésszám: Bényei Bútor Faipari és Kereskedelmi Kft.: 15 09 090462 // Domusz Mega Trade Kft.: 15 09 088745

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyet értesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk (rendeles@konyhamax.hu +36-20/246-6383) rendelkezésedre áll.

ÁSZF célja:

A www.konyhamax.hu Webáruház, Általános Szerződési Feltételeit továbbiakban ÁSZF, azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit, és egyéb, a Webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Az ÁSZF az Eladó és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vevő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az Eladó Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos Magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvény könyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Az ÁSZF közzététele:

Az ÁSZF Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Akár új regisztrált felhasználóról, akár visszatérő felhasználóról van szó a megrendelés során, felhívjuk figyelmét az ÁSZF elolvasására, mert esetlegesen annak tartalma időközben módosulhatott. Jelen ÁSZF 2017. június 01. napjától határozatlan ideig hatályos.

Az ÁSZF hatálya:

A www.konyhamax.hu Webáruház fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az Eladó Webáruházának ÁSZF-ei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A www.konyhamax.hu  ÁSZF-jei mindaddig hatályban maradnak, amíg az Eladó Webáruháza által nyújtott szolgáltatásokat a www.konyhamax.hu biztosítja.

Az ÁSZF nyelv használata:

Az ÁSZF és a webáruházban található tartalmak kizárólag magyar nyelven olvasható és értelmezhető. Áruházunk munkatársai is kizárólag Magyar nyelven tudnak ajánlatot , megrendelést , telefonon vagy cheat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv Magyar nyelven történik. Kérjük azokat a  vásárlókat akik nem beszélik a Magyar nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez aki cégünkkel meg tudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi áruházunkban leírt tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást biztosítani az ilyen esetekre!

Megrendelésekkel kapcsolatos tájékoztatás

Kérjük, hogy a megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön részéről a jelen ÁSZF tartalma elfogadottnak minősül. Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel úgy kérjük vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

KonyhaMax ügyfélszolgálat

 H–P : 8:00–16:00

06-20/246-6383

rendeles@konyhamax.hu

 

Vételár

Az áruházunkban található termékek árai Bruttó árban az Általános Forgalmi Adóval növelt áron vannak feltüntetve. A termékleírás minden esetben tartalmazza a részletes tájékoztatót mi tartozik a termék árba. Fontos, hogy a termékképeken látható szobakiegészítők nem a termékhez kapcsolódnak, ezek csak az illusztráció részletei, a termék árat a leírásban tételesen szereplő elemek összessége alkotja.

Az adásvételi szerződés – vásárlás létrejötte

A felhasználó a megrendelést a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően emailban automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek -megrendelésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott. Kollégáink munkaidőben telefonos egyeztetést követően, email üzenetben tájékoztatja ügyfeleinket, hogy rendelésük: ”feldolgozás alatt” státuszba lépett. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a vásárló és a szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés az áruház által biztosított Általános Szerződési Feltételekben szereplő szabályok vonatkoznak. Az elfogadott és egyben megkötött szerződésre a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések az irányadóak.

 

A megrendelés menete:

Javasoljuk, hogy asztali számítógépen rendelje meg a terméket.

 Áruházunk a többi webshoppal ellentétben nagyon sok információt közöl a termékről egy oldalon, amit mobiltelefonon nehézkes áttekinteni. Mobiltelefonon érdemes csak nézelődni és ismerkedni áruházunk termékeivel, vásárláshoz javasoljuk azonban az asztali számítógép használatát. Nézzen szét oldalunkon és válaszon termékeink közül. A termékleírások minden terméknél egyedileg az aktuális termékre vannak elkészítve. Kérjük figyelmesen olvassa el a leírást és a méretek figyelembevételével válasszon ki terméket. A kiválasztott termék több darabból is állhat, melynek méretei eltérőek lehetnek. Áruházunk a termékek házba való beszállításának lehetőségeit nem mérlegeli. A vásárló feladata átgondolni, hogy a kiválasztott termék beszállítható e a lakásba. Kiegészítőket az alapárak nem tartalmaznak, de azon termékek, amelyek rendelkeznek kiegészítő vásárlási opcióval, érdemes hozzá vásárolni, a komplexitás és konyhabútorának életidejének növelése céljából. Ha a terméket a kosárba helyezte, kérjük még egyszer fussa át a megrendelés listáját és az összesítést, majd töltse ki a számlázáshoz szükséges adatokat. A kosár oldalon található KiszállításHázba szállítás opciók közül válassza ki a megfelelőt. Cégünk csak házhoz szállítást vállal, amit ingyenesen biztosítunk vásárlóinknak, de a lakásba beszállítás plusz költségbe kerül. Az adatok megadása és ellenőrzése után a Megjegyzés menüben megadhatja egyéni kéréseit, egyéni igényeit mely felől munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot. A megrendelés véglegesítése után a webáruház egy automatikus e-mailt küld az Ön megrendeléséről. Önnek ezek után nincs más dolga, mint várni a telefonos visszaigazolást kollégáinktól a vásárlás véglegesítéséhez.

Webáruházunk zömében bútorokat értékesít. Kérjük vásárlóinkat, hogy a megjegyzés rovatba nyugodtan írják le igényeiket vagy kéréseiket. Az utólagosan számunkra nem biztosított információ hiánya miatt keletkezett nem megfelelő termék kiszállításáért és annak anyagi vagy csere jogorvoslatában áruházunk nem tud minden esetben segíteni.

Az ÁSZF és a webáruházban található tartalmak kizárólag magyar nyelven olvashatóak és értelmezhetőek. Áruházunk munkatársai is kizárólag magyar nyelven tudnak ajánlatot - megrendelést, telefonon vagy chat-en keresztül segítséget vagy információt szolgáltatni. A megrendelések kezelése annak teljesítése, a kiszállításkor használt nyelv a magyar nyelven történik. Kérjük azokat a vásárlónkat, akik nem beszélik a magyar nyelvet, forduljanak tolmácshoz vagy olyan segítő szándékú emberhez, aki cégünkkel meg tudja értetni a vásárló kérdéseit és értelmezi az áruházunkban leírt tartalmakat. Cégünknek nem feladata tolmácsot vagy egyéb megoldást biztosítani az ilyen esetekre!

 

A megrendelés módosítása, törlése

TÖRÖLNI KÍVÁNT RENDELÉST CSAK E-MAILBEN TUDJUK FOGADNI!

A megrendelés módosítását csak gyártás előtt tudjuk elfogadni!

Ha a termék már gyártás alatt van, azt már módosítani nem tudjuk!

Telefonon módosítás nem áll módunkban elfogadni, vagy gyakorolni. A módosítást csak e-mailben tudjuk elfogadni!

A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás napja 00:00-72 óra).

A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTRÖTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra, ezért ennek módosítása már nem lehetséges.

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át a terméket, úgy a kiszállítás díjának megtérítését cégünk fogja követelni. Amennyiben a vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton hajtja be az összeget a vásárló részéről. Mivel a vásárlási cél leadásával az Ügyfél felelősséget vállal megrendelésére vonatkozóan!

 

Kiszállítással kapcsolatos tájékoztatás

Webáruházunk ingyenes kiszállítási lehetőséget biztosít 30.000 Ft fölötti megrendelés esetén a megvásárolt termék(ekre)re. Az ingyenes kiszállítás kizárólag, a megrendelésben feltüntetett cím kapujáig érvényes.

A kiszállítást saját munkatársaink végzik az áruház saját teherautókkal és rakodó munkásokkal rendelkezik. Előfordulhat, hogy a kiszállítás futárszolgálattal történik. ezek a kiszállítások általában kis terjedelmű termékek lehetnek csak.

A kiszállítás és a házba való beszállítás nem azonos fogalom.

Termékeinket ingyenesen szállítjuk ki a megadott cím kapujáig. A kapun belülre a terméket beszállítani már költség ellenében tudjuk csak elvégezni. A házhoz szállítás minden esetben kapuig, illetve lépcsőházig történik! A szállító kollégák további anyagmozgatásra nem kötelezhetők. A lakásba-házba szállítás külön költségbe kerül, amit opcióként kiválaszthat a megrendelő oldalon! A kiszállítást végző teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink portájára, kizárólag a közúton és az út pattkán parkolhatnak.  A kiszállításkor kollégáink a megvásárolni kívánt terméket a teherautóról a lakás előtti járdára tudják lerakodni. Itt munkatársaink saját erővel mozgatják a termékeket. Ügyfeleink segítségét nem kérjük az esetleges sérülések keletkezésének elkerülése érdekében. Ezt követően kollégáink a lerakodott terméket átvizsgálják, ellenőrzik azt és a vásárlónknak rendelkezésre bocsátják átvizsgálásra. Kollégáink fényképet készítenek az átadott termékekről a helyszínen. A vásárló a termék átnézése és megfelelőség után az átvételi adatlapon aláírja, hogy terméket megfelelőnek és sérülésmentesnek találta. Majd kifizeti annak ellenértéket.

Ezek után amennyiben nem kérte a beszállítást, kezdhet a termék lakásba szállításához. Amennyiben beszállítást kért, úgy kollégáink megkezdik a termék lakásba szállítását.

Tájékoztatjuk, amennyiben a lakásba szállítás folyamán a terméket nem lehet a lakásba beszállítani (nem fér be az ajtón, ablakon keresztül, tetőtérre külső erkélyen keresztül, más bútorok vagy tárgyak akadályok) úgy cégünk munkatársai nem kötelezhetőek a termék további beszállítására. Ezen termékeket egy esőmentes félzárt területen helyezhetik el. Kollégáink terméket vissza nem szállítanak, így az ilyen esetből történő visszaküldést áruházunk nem fogja elvégezni. 

Amennyiben beszállítást kér, akkor a kosár oldalon állíthatja be a kívánt szolgáltatást. Ilyenkor rakodómunkást küldünk a sofőr mellé, aki a terméket beszállítja a lakásba. Amennyiben nem kérte a beszállítást, úgy azt elvégezni nem tudjuk. A kiszállítást végző teherautók nagy súllyal rendelkeznek, ezért csak a kiszállított cím kapujáig tudjuk biztosítani a szállítást. Az autók nem állhatnak be vásárlóink portájára, kizárólag a közúton és az útpartkán parkolhatnak.

A termék kiszállításának munkafolyamata összehangolt és bonyolult logisztikai munkafolyamat, melyben kollégáink 2 hétre előre folyamatosan töltik fel a teherautókat, tervezik az érkezési időket  és értesítik vásárlóinkat. Nem tudunk azonnali szállítást vállalni vagy biztosítani egyik napról a másikra, és a visszaigazolt időpontokat sem tudjuk áttenni egyik napról a másikra. Kérjük, hogy fontolják meg az elfogadott kiszállítás időpontjának törlését, mert annak újbóli időpont kérése, akár hetekbe is telhet.

A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges( -3 nap).

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet.

Oka: Cégünk a folyamatosan beékező termékeket az ügyfelekkel leegyeztetett időpontnak megfelelően pakolja a teherautókat. Az autókat 2 nappal korábban kezdik el megpakolni, hogy a kiszállítás napján a korai órákban kollégáink már úton tudjanak lenni. Így a közvetlen kiszállítás napja előtt kért törlésekért vagy módosításokat nem tudjuk az autókból visszaszedni, a termék a címre ki fog utazni. A kiszállítás időpontjának törlése, a kiszállítás napja előtt 72 óráig lehetséges (szállítás napja 00:00-72 óra).

A HÉTFŐI NAPON BETERVEZETT KISZÁLLÍTÁS LEMONDÁSA LEGKÉSŐBB AZ ELŐZŐ HÉT CSÜTRÖTÖKI NAPON LEHETSÉGES. A hétfői kiszállítás, már a pénteki nap délelőtt a teherautókra kerül felrakodásra, ezért ennek módosítása már nem lehetséges.

Amennyiben mégis törlésre került az időpont, úgy a termék mindenképp kiszállításra kerül, és ezért ennek átvételének hiányába a kiszállítás díját meg kell téríteni. Ez 15.000 Ft – 80 000 Ft-ig terjedhet. Azon szerződött vásárlóinktól akik megrendelése kiszállításra került a megadott időpontban a megadott címre, de a leegyeztetett időpontja ellenére ( -72 óra ) törli vagy azt gondatlanságból nem veszi át, úgy cégünk a  kiszállítás díjának megtérítését fogja követelni. Amennyiben a vásárló ennek nem tesz eleget, úgy cégünk jogi - hatósági úton hajtja be az összeget a vásárló részéről.

 

Szállítással kapcsolatos tájékoztatás:

A webáruházon található termékeket általánosan 2-6 héten belül szállítjuk! A megrendelt termékek háromféle módon juthatnak el Önhöz:

 

Szállítási feltételek:

A szállítási szolgáltatás, a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető.

Szállítást minden esetben 2-6 héten belüli időszakra vállalunk. Bizonyos termékeket rövid időn belül, akár 2-3 héten belül tudunk szállítani, azonban előfordulhat az is, hogy csak az 5. héten tudjuk teljesíteni a rendelést. Tájékoztatjuk, hogy ritkább esetekben előfordulhat, hogy nem tudjuk tartani a vállalt 5 hetes szállítási határidőt sem, ennek oka rajtunk kívülálló okok lehetnek, mint például, ha egy szállító partnerünk nem teljesít felénk időben. Ezen késedelmekért felelősséget nem tudunk vállalni. A szállításról a megadott telefonszámon fogjuk Önt értesíteni a kiszállítást megelőzően 4-7 nappal hamarabb, ilyenkor egy szállítási nappal kapcsolatos információt adunk, majd ezt követően a szállítás napján egy fél órával – órával előtte a szállító munkatársunk is jelzi az időintervallumot mikor ér az adott szállítási címre. Felhívnánk minden kedves ügyfelünk figyelmét, hogy ez az időpont csak tájékoztató jellegű, befolyásolhatja pl. időjárás, útviszonyok, baleset stb. A szállító munkatársaink a közlekedési viszonyoknak megfelelően haladnak. Ügyfeleinknek lehetősége van egyéni szállítást kérni, melynek plusz költsége 15.000 Ft - 85.000 Ft-ig terjedhet.

Tájékoztatjuk, hogy a megrendelt terméket 18. életévét betöltött személy veheti át. Rendelése folyamatáról, várható szállításról a megadott telefonszámokon van lehetősége érdeklődni.

Tájékoztatjuk, hogy kivételes esetekben előfordulhat, hogy egy megrendelést vissza kell mondanunk, tekintettel arra, ha a gyártó a termék legyártását nem vállalja. Tájékoztatjuk, hogy visszaigazolásra kizárólag azon a megrendelések kerülnek, amelyek kiszállítását vállaljuk és teljesíteni fogjuk.

 

Szállítási költségek:

 

Beszállítási díj

 

Összeg

0-250.000.-Ft

250.000-500.000.-Ft

500.000-750.000.-Ft

750.000-1.000.000.-Ft

Földszint/lakás

8.000.-

16.000.-

24.000.-

32.000.-

1.emelet

10.000.-

20.000.-

30.000.-

40.000.-

2.emelet

12.000.-

24.000.-

36.000.-

48.000.-

3.emelet

14.000.-

28.000.-

42.000.-

56.000.-

4.emelet

16.000.-

32.000.-

48.000.-

64.000.-

5.emelet

18.000.-

36.000.-

54.000.-

72.000.-

6. emelet

20.000.-

40.000.-

60.000.-

80.000.-

7. emelet

22.000.-

44.000.-

66.000.-

88.000.-

8. emelet

24.000.-

48.000.-

72.000.-

96.000.-

9. emelet

26.000.-

52.000.-

78.000.-

104.000.-

10. emelet

28.000.-

56.000.-

84.000.-

112.000.-

 

1.000.000.- összeget meghaladó rendelés esetén a rendszer automatikusan generálja a beszállítási díjat.

Egyéni szállítás :

Külön kérésre egyéni szállítást is vállalunk, melynek ára: 5.000.- 85.000.- Ft közé esik. Pontos egyeztetés személyesen vagy telefonon keresztül történik! Dátumban megadott időpont esetén, a terméket mindenképp egyeztetés útján tudjuk kiszállítani! Telekocsis tranzit útvonalakkal szállítunk, ezáltal a meghatározott dátumtól számított egy héten belüli szállítást tudjuk biztosítani. Az egyéni kiszállítás plusz költséget von maga után, mely megyénként és termék mennyiségétől függően változó az ország területén belül.

A megrendelés hatálya és annak érvényessége:

Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mailben vagy telefonon is visszaigazoljuk (max. 48 órán belül). Amennyiben a telefonos adat és megrendelés egyeztetés nem érkezik meg 48 órán belül (kivéve hosszú hétvége vagy ünnep), úgy Neked, mint fogyasztónak a megrendelésből fakadó ajánlati kötöttséged megszűnik. Az áruházi rendszer által küldött automata megrendelés-másolat nem egyenértékű a fent említett telefonos visszaigazolással. A szerződés, Webáruházban történő megrendelés esetén a rendelés visszaigazolásakor (megerősítés után) jön létre. Szerződés-megrendelés leadása telefonon nem adható le áruházunk felé, megrendelést kizárólag a webshopon keresztül tudunk csak fogadni. A megrendelés telefonos, szóbeli egyeztetést követően minősül valós megrendelésnek. A szóbeli visszaigazolás kizárólag munkanapokon és munkaidőben történhet 8:00 – 16:00 közötti időintervallumban.

A “Kapcsolat” menüpontban a fogyasztó megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogást, esetleges panasztát, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. Tájékoztatjuk továbbá, hogy internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződésed-megrendelésed az interneten-kattintással – társuló magatartással valósul meg. Áruházunkban az elektronikus úton szerződést rögzítő maradandó elektronikus eszköz (szoftver) nyelve a magyar. Tehát a szerződés megkötésének, és a szerződésnek, valamint a későbbi kapcsolattartás során használt nyelve is magyar. Kérjük vásárlóinkat, hogy magyar telefonszámon keresztül hívják áruházunk kollégáit, mert külföldi telefonszámmal kijelzett hívásokat nem áll módunkban felvenni. A termékoldalakon található termék leírások nem minden esetben tartalmaznak specifikus vagy bonyolultabb adatokat az adott termékről minden. Ugyanakkor a termékleírás mindig pontosan tartalmazza az adott termék pontos darabszámát és annak részleteit. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A képeken látható szoba kiegészítő elemei nem részei a terméknek. Ha egyedi kérdése merül fel, mely nem található az oldalon, kérem keresse kollegáinkat a központi telefonszámunkon! Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termék gyártói minden esetben fenntartják a jogát annak, hogy a termék és azok tulajdonságait előzetes bejelentés nélküli megváltoztathatók legyenek.

A feltüntetett vételár mindig bruttó ár az Általános Forgalmi Adót (ÁFA-t) tartalmazza, és magyar forintban értendő. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a Webáruház valamely termékére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os, vagy “1” Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Itt ismételten tájékoztatjuk, hogy a megrendelés csak akkor válik érvényessé, amikor azt kollégáink telefonon – szóban vissza igazolta a megrendelőnk számára.

Az egyedileg gyártott termékek megrendelése nem törölhető!

A visszaigazolt megrendelés után áruházunk előleget kér az egyedi gyártás biztonságos lebonyolításához. Kérjük kétszer is gondolja át megrendelése leadását egyedi megrendelés esetén, hisz ezt a terméket Önnek fogja a gyártó legyártani, aminek az átvétele fizetési kötelezettséggel jár és törlésének kérése gyártásidő alatt már nem megoldható. Ilyen esetben amennyiben mégis kéri a megrendelése törlését, úgy az előzetesen bekért előleg a gyártásra már nem fizethető vissza a megrendelő részére.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy áruházunk termék beszerelést nem vállal. A termékek lakásban való beszerelésének szervezése a vásárló feladata. Javasoljuk hogy  mindig szakemberre szereltesse be a terméket otthonába. A beszereléskor keletkezett helyszíni problémák miatt ( derékszög ellenes sarok, nem függőleges falak, penészedő - vizes fal, vízvezeték - gázcső elhelyezkedések, konnektor és egyéb villanyszereléssel kapcsolatos problémák ) cégünk felelősségre vagy kártérítési igényre nem fogható. A szakemberek által kért összeg kifizetése a vásárló feladata, még akkor is ha áruházunk kiszállítás alakalmával az egyik elemet sérülten visszahozta pótlásra és az előre leszervezett beszerelést ezért el kell napolni. A vásárló feladata a megvásárolt termék teljes beérkezése után azt beszereltetni.

Konyhai készülék beszerelésének felelőssége: Áruházunk által forgalmazott konyhabútorok több bútorgyár termékeiből állnak. A termékek vázszerkezetei , és a gyártó által alkalmazott méretek eltérnek egymástól. A konyhabútorba beszerelni kívánt konyhai gépek méreteiről előre tájékozódni kell az ügyfélnek, segítséget és tanácsot kell kérni áruházunktól a megfelelő gép kiválasztásához. A piacon található tömegtermékek mindegyike, főképp az olcsóbb névtelen termékek nem alkalmasak a termékbe való beszereléshez. Javasoljuk győződjenek meg a termék megfelelő minőségéről és származási helyéről. Áruházunk felelőssége nem terjed ki a nem megfelelő méretben vásárol készülék nem beépíthetőségéről. A szabadon álló nem beépíthető készülékek nem építhetők be a konyhabútor sorába, ennek a vásárló részéről történő nem tudása nem áruházunk felelőssége hanem a vásárló terhét képezi. Az olcsó szigeteléstől mentes készülékek hatása a konyhabútorra ( sütő körüli forró szekrénytest, rosszul pozicionált beépített hűtő kilógása a szekrényből, tönkrement hűtőtest a rossz beszerelés és a szellőzés hiánya, nem megfelelő méretben vásárolt páraelszívó gép beszerelhetetlensége ) szintén nem cégünk és áruházunk felelőssége. Kérjük megfontoltan vásároljon készülékek, és kérjen tanácsot, méretet amennyiben bizonytalan a készülék vásárlás folyamán.

Áruházunk a megvásárolt terméket lakás- ház kapujáig ingyenesen kiszállítja, a lakásba történő fizetett beszállítás alkalmával áruházunk munkatársai nem vonhatók felelősségre amennyiben a termék nem fér be a lakás ajtaján, vagy a kíván emeletre nem tudják felszállítani a lépcső elrendezése vagy a lakás adottságai miatt ( alacsony mennyezet). Munkatársaink és áruházunk nem hibás amennyiben az alacsony mennyezet miatt a szekrénysort nem lehet felállítani. Munkatársaink nem kényszeríthetők a beszállítás alatt más bútorok -szekrények átpakolására hogy a megérkezett termék beférjen. Továbbá nem kényszeríthető kollégáink fogasról ruha -kabát - cipő- lámpa-dísztárgyak - virág és egyéb termékek elrakodására és annak visszarakodására. Ez nem munkatársaink feladata hanem a vásárló előkészületét képzi mielőtt kollégáink megérkeznek. Ablakon - erkélyen keresztül terméket nem szállítunk be a lakásba, annak leszervezése  a vásárló feladata!

Visszaszállítás és garancia

Webáruházunkban történő vásárlás esetén, a termék átvételétől számítva 14 munkanapon belül lehetőséget biztosítunk indoklás nélküli visszavenni a terméket.

A 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem áll módunkban visszavenni terméket!

A kiszállításkor lehetőséget biztosítunk a vásárlóinknak a terméket megvizsgálni . Az átvétel után a 14 napos terméktől való elállás esetén a termék visszaszállítása a vásárló feladata. Cégünk mozgóbolt jelleggel ingyenesen kiszállítja a helyszínre a terméket, majd bemutatja azt vásárlóinknak, ahol a vásárló átvétel előtt le tudta ellenőrizni a termék minőségét és annak mennyiségét, színét darabszámát. Aláírásával elismeri az átvételi adatlapon hogy a terméket megfelelő volt számára és meggyőződött annak állapotáról és minőségéről. Az esetleges vitás kérdésekben vagy értelmezhetetlen helyzetben kérjük hívják irodánkat  mindig irodánk tud csak segíteni, sofőr kollégáink az iroda által küldött feladatot teljesítik, információval nem tudnak szolgálni a megrendeléssel kapcsolatban. Az átvétel után keletkezett sérülésekért áruházunk felelőssége nem terjed ki. 

Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? – Mi a teendő? Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:

Hiányzó darab? Más színű a termék? Nem kaptam meg minden elemet? – Mi a teendő? Elsősorban a következő szempontok szerint járjon el:

  1. Készítsen fotót (4 – 5 db kép, közelebbi és távolabbi fotók) a hibás termékről, úgy, hogy a hiba jól látható legyen! A készült fotót és az észlelt hibát írja meg nekünk e-mailben. Kollégáink 24 órán belül reagálnak email formájában. (kivéve hétvége)
  2. Ha szín eltérést, illetve más terméket talál a csomagban, abban az esetben hívjon minket telefonon a további teendők érdekében! Semmi esetre se bontsa fel a terméket vagy ne vegyék azt használatba, ne rögzítsék falra!
  3. Termékcsere esetén a csere időtartama 4-8 hétig is eltarthat, gyártótól függően!
  4. Áruhátunk a felmerülő garanciális esetekben a termékcsere vagy pótlásokat saját kiszállítással vagy futárszolgálat segítségével igyekszik megoldani a leghamarabbi időn belül. A kiszállítás alakalmával átadott termékeket , melynek vételárát a vásárló megfizette és a termék átvételét visszaigazoló elismervénye aláírta , a sofőr kollégák termék visszaszállításra már nem utasíthatják vásárlóink.
  5. A 45/2014.(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvétel a bútor átvételének a napja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, a vevő nevének feltüntetésével kell visszaküldeni a Bényei Bútor Kft. részére. Cím: 4450 Tiszalök, Kossuth Lajos utca 116. A vevő a termék visszaküldésével kapcsolatos költségekre nem tarthat igényt, azaz a terméket saját költségén köteles visszaküldeni.
  6. A garancia nem terjed ki olyan külső okból eredő sérülésre, mint az ázás, árvíz, csőtörésből eredő elázás, természeti katasztrófák pl. tűz, egyéb mechanikai sérülések, vagy külső hatásra történt sérülés pl. törés, por, karcolás és a bútor nem rendeltetésszerű használatából kifolyólag keletkezett kár!
  7. Tájékoztatjuk vásárlóinkat hogy a beszereléskor kimaradt, vagy az átvétel után a termékről eltávolított elemeket ( polclap, munkalap, fogantyú, szerelvények, pántok, fogantyúk, üvegek, hátfallap , stb ) áruházunk nem vásárolja vissza.

Nem gyakorolható garancia és reklamáció:

A jótállás időtartama a megvásárlástól – számlával igazolandó – számolt egy évig terjed.

Webáruházunkban történő vásárlás esetén, a termék átvételétől számítva 14 munkanapon belül lehetőséget biztosítunk indoklás nélküli visszavenni a terméket.

A 14 napot meghaladó vásárlás esetén nem áll módunkban visszavenni terméket!

Átvételt követően a terméket visszaszállítani az Ügyfél köteles, saját költségén. Szállító kollégáink visszaszállításra nem kötelezhetők!

A 14 napon belüli elállás estén a termék visszaszállításának terhe a vásárló feladata és költsége!

Tájékoztatjuk, hogy partnereinkről és gyártóinkról harmadik személynek nem adhatunk ki információt!

 

A megrendelés lemondása Webáruház részéről:

A leadott megrendeléseket a Konyhamax.hu munkatársainak módjában áll lemondani, a megrendelő elérhetetlensége vagy a megrendelt termék készlethiánya, megszűnésé esetén, erőszakos viselkedés vagy olyan kérések esetén amikor a webáruház ezen kéréseket teljesíteni nem tudja.

Ha a termék nem elérhető készleten, a rendelés automatikusan törlődik. Erről tájékoztatás küldünk minden megrendelőnk számára.

Nem megfelelő adatok kitöltése, elérhetetlen e-mail cím vagy telefonszám esetén a webáruház kollégái elállhatnak a megrendelés teljesítésétől. Kérjük, minden esetben adjon meg valós adatokat! Nem valós adatok megadása és abból fakadó félreértés vagy kellemetlenség miatt cégünk nem vállal felelősséget. Az ügyfél felelőssége, hogy a valóságnak hiteles adatokat adjon meg a szállítási és számlázási adatokkal kapcsolatban!

Az egyedileg gyártott termékek legyártás alatt lévő időszakban nem mondható vissza! (ez a megrendelés visszaigazolásától azonnal él hisz rögtön küldjük a bútorgyárnak a  megrendelést )

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Nem magyar nyelven leadott megrendelések törlésének jogát fenntartjuk.

 

Árajánlat kérésének menete

Árajánlatot ritka kivételes esetben biztosítunk.

Áruházunkban található termékek fix összeállítású termékek, aminek árait a beszállítóink biztosítják. Áruházunk egyedi termékek vagy helyisége komplex tervezésével nem foglalkozik.

 

Fizetési feltételek:

A fizetés történhet:

A számlát környezetvédelmi szempontokat is szem előtt tartva, elektronikusan küldjük meg részére a rendelése során megadott e-mail címére, a szállítást megelőzően.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A tévesen megadott címre vagy nem megfelelő telefonszám megadásáért cégünk felelősségre nem vonható.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.  A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél vagy telefon alapján minden költséget tartalmaz (ez nem az automata visszaigazolás, melyet rendelésed leadásakor kap).

Az eredeti számlát emailben küldjük a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(ek) esetén kérdje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A Vevő köteles a Megrendelőlapon megjelölt és a Szolgáltató által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szolgáltató által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

 

Jelen ÁSZF 2017. június 01. napjától határozatlan ideig hatályos.